Ga naar de inhoud

Veelgestelde vragen

Spaarkaarten

Ja, je digitale spaarkaart blijft zichtbaar in de AH app onder: ‘Mijn Albert Heijn’ -> overzicht -> scroll naar beneden naar ‘afgelopen acties’.

Je volle spaarkaarten zijn gemakkelijk te vinden in de AH app. Ga naar het beginscherm in de AH app -> klik op 'bekijk alles' naast 'Mijn Albert Heijn' -> onderaan deze pagina staan de volle digitale spaarkaarten.

Mijn bestelling

  • Ga bovenaan deze pagina naar de pagina ‘Bestel hier’.
  • Kies de producten en voeg ze toe aan je winkelmandje.
  • Ga naar je winkelmandje en controleer of je voldoende volle spaarkaarten hebt. Per product heb je 1 volle spaarkaart nodig. 
  • Kies een Albert Heijn winkel waar je de bestelling wilt ophalen.
  • Volg de stappen om een account aan te maken.
  • Bevestig je bestelling.
  • Je ontvangt een bevestiging via e-mail. Controleer voor de zekerheid ook je spam inbox. 
     

Nee, je kunt alleen bestellen wanneer je een volle spaarkaart hebt. Je kunt zegels vragen aan bijvoorbeeld familie en vrienden om zo je spaarkaart vol te krijgen.

Je kunt alleen een profiel aanmaken wanneer je een product in je winkelmandje hebt toegevoegd. Ga daarna naar je winkelmandje en klik op de oranje knop ‘Ik heb minimaal aantal spaarkaart(en)’. In de stappen daarna kun je een Albert Heijn vestiging selecteren en een nieuw profiel aanmaken. Voor het aanmaken van een nieuw profiel wordt er gevraagd naar je achternaam, e-mail adres en een, door jezelf gekozen, wachtwoord.

Je kan je bestelling alleen wijzigen tot het moment dat deze in productie is gegaan. Daarna is het niet meer mogelijk je bestelling te wijzigen. Je kan je bestelling te allen tijde annuleren.

Je kan je bestelling tijdens het gehele proces kosteloos annuleren. Houd er rekening mee dat je bestelling dan mogelijk niet meer geproduceerd of geleverd wordt en dat je deze niet meer kunt afhalen in de winkel.

De producten die niet meer beschikbaar zijn in de winkel kun je hier bestellen. De producten die nog verkrijgbaar zijn in de winkel worden gedurende de looptijd van de spaaractie dagelijks aangevuld. Indien een product (tijdelijk) niet aanwezig is in je winkel, verzoeken wij je dit aan te geven bij de servicebalie, zodat zij je kunnen informeren wanneer het product weer aanwezig is in je winkel. Je kan ook altijd bij een andere Albert Heijn-winkel in je buurt kijken of het product nog voorradig is. Het is dus niet mogelijk om producten die nog voorradig zijn te bestellen via de bestelwebsite.

Onder het kopje 'mijn bestelling' kan je zelf exact bijhouden wat de status is van je bestelling. Zodra je bestelling overgaat naar een andere status, ontvang je hierover een mail.

Na het aanmaken van je profiel op de website, krijg je een e-mail toegestuurd ter bevestiging. Daarna kan je inloggen met je e-mailadres en gekozen wachtwoord. Let op: mocht je geen e-mail hebben ontvangen, kijk dan in je spamfolder.

Op het moment dat je bestelling voor je klaarligt in je Albert Heijn-winkel, ontvang je hierover een e-mail van ons. De e-mail ontvang je op het e-mailadres waarmee je je bestelling hebt geplaatst.

Je kan je Albert Heijn-winkel waar je je bestelling wil ophalen nog wijzigen, tot het moment dat je bestelling in productie gaat. Dit kan je doen onder het kopje 'mijn bestelling' of door in te loggen.

De bestelservice maakt het voor je mogelijk om zelf de status van je bestelling in de gaten te houden via de website. Omdat het om een persoonlijke bestelling gaat, dien je een profiel aan te maken, welke afgeschermd moet worden met een wachtwoord. Om je op de hoogte te houden van je bestelling hebben wij je e-mailadres nodig. Om het afhalen in de winkel goed te laten verlopen, hebben wij je naam nodig.

Je bestelling blijft tot de aangegeven datum voor je beschikbaar in je Albert Heijn-winkel. Na deze datum wordt je bestelling retour gestuurd aan de leverancier. Mocht je in deze periode niet in de gelegenheid zijn om je bestelling op te halen, verzoeken wij je iemand anders te vragen de bestelling voor je op te halen. Let op: deze persoon dient je volle spaarkaart én bestelnummer mee te nemen.

Controleer in de e-mail met afhaalbevestiging of je naar de juiste Albert Heijn-winkel bent gegaan. Mocht de medewerker aan de hand van je bestelnummer of je e-mailadres de bestelling niet kunnen vinden, neem dan contact op met de klantenservice onder vermelding van je bestelnummer.

Heb je vragen of klachten over deze website? Neem dan contact op met de klantenservice via deze link.

Walra Remade spaaractie

Walra Remade is een badgoedlijn gemaakt van 100% katoen, waarvan 70% gerecycled. Dit noemen we Sustainable softness. Het gerecyclede katoen is pre-consumer en dit betekent dat het gemaakt is van katoen dat afkomstig is van het snijafval wat ontstaat tijdens het productieproces. Deze badgoedlijn voldoet aan de Global Recycle Standard (GRS) norm.

Geniet van optimale zachtheid zoals je die gewend bent van Walra.

  • Het badgoed is gemaakt van 100% katoen, waarvan 70% gerecycled. Sustainable softness noemen we dat.
  • Het badgoed is zacht, goed vochtabsorberend en snel drogend.
  • Omdat we materialen hergebruiken besparen we met de productie van dit badgoed veel water, CO2 uitstoot en energie.
  • Deze badgoedlijn voldoet aan de Global Recycle Standard (GRS) norm.

Omdat we materialen hergebruiken, besparen we met de productie van Walra Remade water, CO₂ uitstoot en energie. De besparingen per product worden berekend door onafhankelijke partij REMOkey (Recycle Movement). REMOkey berekent de milieubesparing van de gebruikte gerecyclede grondstoffen ten opzichte van nieuwe, niet gerecyclede grondstoffen.

Scan de QR-code op het product voor meer informatie over de milieubesparingen en productielocaties. De besparingen zijn ook vertaald naar het aantal badkuipen of het aantal dagen stroomverbruik van je telefoon om je een idee te geven hoeveel jouw product bespaart.

Om te zorgen voor de vertrouwde Walra kwaliteit, bestaat het badgoed uit een blend van nieuw en gerecycled katoen. Wanneer we alleen gerecycled katoen zouden gebruiken, zijn de vezels te kort om de juiste sterkte te behalen voor het badgoed. Door deze korte gerecyclede vezels te mengen met langere, nieuwe vezels, ontstaat er garen waarmee we de vertrouwde Walra kwaliteit kunnen waarborgen en je lang kunt genieten van je badgoed.

Het gerecyclede katoen is pre-consumer snijafval. Pre-consumer betekent vóór gebruik, het is dus geen gebruikt katoen maar snijafval van nieuw geproduceerde producten uit de fabriek. Deze kleine stukjes snijafval worden weer verwerkt tot nieuwe garens, die de basis vormen voor de Walra Remade collectie.

Walra steunt het Better Cotton Initiative (BCI). BCI is een initiatief om de keten van de katoenproductie, van katoenboer tot eindproduct, te verduurzamen en te verbeteren. Hierbij wordt gelet op de positie van mensen (sociaal), het milieu (ecologisch) en de toekomst van de katoenindustrie (economisch). Om dit te bereiken, begeleidt Better Cotton Initiative katoenboeren over de hele wereld bij hun bedrijf en hun doelstellingen. Wanneer je het BCI logo op een product ziet, weet je dat dit merk investeert in BCI gecertificeerde boeren.

De Global Recycle Standard (GRS) norm is bedoeld om het gerecyclede materiaal in producten (zowel eindproducten als tussenstadia) te controleren. De GRS legt eisen vast om te komen tot nauwkeurige claims met betrekking tot gebruikte materialen en goede werkomstandigheden en daarnaast om de milieu-impact zoveel mogelijk te beperken. De controles worden door onafhankelijke partijen uitgevoerd, waardoor wij zeker weten dat wat wij claimen als gerecycled materiaal ook daadwerkelijk gerecycled is.

  • Voor het gebruik raden wij je aan het badgoed 1 keer separaat te wassen op koud/lauw wasprogramma of kort spoelprogramma van de wasmachine.
  • Je kunt het badgoed wassen op 40 graden en drogen op lage temperatuur om krimpen te minimaliseren. Het is natuurlijk nóg beter voor het milieu om op 30 graden te wassen en te drogen in de buitenlucht! 
  • Gebruik gekleurd wasmiddel zonder bleek dat geschikt is voor de kleur van het badgoed.
  • Vermijd het gebruik van wasverzachter, hierdoor kan het absorptievermogen verminderen. 
     
  • Verkleuring kan veroorzaakt worden door blootstelling aan direct zonlicht, zee-/chloorwater en zonnebrandcrème.  

Het badgoed kun je wassen op 40 graden. Gebruik bij het wassen niet te veel wasmiddel en geen wasverzachter. Dit laat namelijk een laagje zeep achter op de handdoeken waardoor ze iets minder goed vocht absorberen.

Ja, het badgoed mag in de droger op een lage droogstand. 

Ja, je hebt garantie. Voor alle artikelen die je bij Walra afneemt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Bij Walra hebben we een garantietermijn van 2 jaar, mocht je dit willen verlengen met 1 jaar, meld je dan aan via deze link. Indien het artikel gebreken vertoont, kan je contact opnemen met de klantenservice van Walra via [email protected].